fredag, januari 07, 2011

Det är fredag idag

Kändes ju lite som måndag idag då det var ledigt igår. Men nu är det helg, nice nice!

Bööö, vet egentligen inte vad jag vill skriva, har nån sorts skrivblock eller nått... eller så händer det bara inget just nu ^^'
Har mest suttit vid datorn och ugglat eller spelat SIMS, Perfect World eller Call of Duty (som min stackars dator är för svag för att klara av D: Iafl grafikkortet... det hackar som tusan.) Super Mario Galaxy på Wii:n har jag också spelat en hel del xD

Jag har varit lite evil och gått och beställt lite saker från H&M och nu sitter jag och kollar runt på Anttila då jag fått katalog av dem, ajaj...

Igår blev det ärtsoppa och idag blir det plättar till middag, gött!! ^^

(Nu ska vi se vilken färg det här inlägget får, det ska vara ljusgrått, det förra fick ju en mörkgrå färg av nån mystisk anledning... hm... eller hur ser ni det? Kanske det bara är så för mig...)


Edit: För mig är det ljusgrått! Wihuuu! Det förra är dock fortfarande mörkt....

3 kommentarer:

  1. Fast jag inte har så stor koll på dagarna kändes gårdagen heeelt som lördag eller söndag. Antagligen för att Per var ledig. :P

    Är ljusgrått här också, fast det förra är mörkt. :P

    SvaraRadera
  2. Jag har jag också gått och haft för mig att det var måndag idag D: Inte för att det skulle ha varit så farligt egentligen, är ju ledig kommande vecka XD

    SvaraRadera