söndag, februari 20, 2011

Breathing In Your Sleep

Jag tycker att jag borde bli aktivare här igen, men jag kommer inte på nånting att skriva.. Aah!

Hela helgen har jag suttit och spelat SIMS 3. Jag spelade med en väldigt produktiv familj, de fick 5 ungar och alla var tjejer!! Och pappan vill ha fler, ojoj. En pojke då tack!
Känner mig lite duktig att jag orkat spela med samma familj så länge som jag har gjort, brukar ge upp efter ett par dagar (SIMS-dagar) och börja på en ny familj.

Nu när det blir vardag igen kommer jag högst troligt att sitta inne på PW och nörda en hel vecka igen, lalalaa..

2 kommentarer:

  1. Mats dator har kollapsat igen så jag kan inte spela alls just nu D8
    Så, har ännu större lust nu att beställa datorgrejerna XD

    SvaraRadera
  2. Haha, enda problemet är att jag inte vet om jag iaf kommer ha råd nästa månad D: Det beror helt på hur dyra räkningar som kommer och vad jag får i lön :(

    SvaraRadera