torsdag, februari 03, 2011

Platt och blött

Min platttång har skärpt sig. Den kanske hörde att jag hotade med att köpa en ny så nu när jag skulle platta håret idag så gjorde den ett fint jobb. Den hade börjat med ovanan att göra mitt hår statiskt, spretigt, icke lent och allmänt blä... jo... och platt blev det ju inte heller då. Nu är mitt hår fint och platt dock!
Lika bra, för jag har bestämt mig för att spara pengar. Jag har faktiskt bestämt mig för en hel del saker nu på sistone.
- Spara pengar.
- Träna mera.
- Äta nyttigare.
- Komma in till en skola till hösten.
Jag skaaaa!

Annars så har jag en fungerande mobil igen. Den fick för sig att ta ett bad häromdan...-.- Den funkade efter det, men jag tyckte iafl att jag skulle tömma den på vatten ^^' så jag plockade isär den och torkade den. Efter det plockade jag ihop den igen, men tydligen liite fel så knapparna funkade inte helt rätt så jag fick PIN-koden fel... Funderade ett tag tills jag fick fram vad jag skulle göra. Fick gå till Sonera och få PUK(pucko)-koden av Mats. (Tack!)
Naja, nu funkar den igen xD

Oooch nu kan jag inte koncentrera mig på att skriva inlägget mera, sitter och tittar på The Mentalist samtidigt xD

1 kommentar:

  1. Snäll plattång! *klappa*
    Ville din mobil bada? Aaaw. ;) Tur att den funkar som den ska igen. :)

    SvaraRadera